O έλεγχος των πρωταθλητών: 13.Martynas Gecevicius

"Είμαι πολύ χαρούμενος που όλα πήγαν καλά και ολοκληρώθηκε η μετεγγραφή μου. Έχω μια μεγάλη ευκαιρία μπροστά μου και δεν θα την αφήσω να πάει χαμένα. Έρχομαι στον Ολυμπιακό για να γίνω καλύτερος παίκτης και να βοηθήσω την ομάδα όσο και όπως μπορώ, είμαι άνθρωπος που μου αρέσει η δουλειά και θα προσπαθήσω για το καλύτερο. Ξέρω για παράδειγμα ότι έχω πρόβλημα στην άμυνα μου και ότι θα πρέπει να το δουλέψω σκληρά. Ο κόουτς θα με βοηθήσει και θα με κάνει καλύτερο. Μπορώ να σουτάρω, μπορώ όμως και να δημιουργήσω. Γενικότερα είμαι άνθρωπος που κάνει αυτό που θα του πουν και που πιστεύω ότι ακόμα δεν έχω ολοκληρωθεί. Ότι έχω μεγάλα περιθώρια βελτίωσης".



Κάθε περασμένη σεζόν είχαμε τη γνωστή-εν μέρει δικαιολογημένη-γκρίνια από πολλούς φιλάθλους της ομάδας για την έλλειψη ενός κλασσικού σουτέρ απ’ το ρόστερ. Έχουν περάσει παίκτες με πολύ καλό σουτ απ’ την ομάδα αλλά όχι  killers. Έτσι λοιπόν το τεχνικό τιμ βρήκε στο πρόσωπο του Μαρτίνας Γκετσεβίτσιους τον πολυσυζητημένο σουτέρ που έλειπε τόσα χρόνια απ’ την ομάδα. Tέλη Ιουλίου περίπου ο Γκέτσε υπογράφει συμβόλαιο για 1+1+1 χρόνια.



Το ξεκίνημα της σεζόν βρήκε τον Γκέτσε ως έναν απ’ τους βασικότερους άξονες της επιθετικής λειτουργίας της ομάδας.Πολύ καλά ματς στο ξεκίνημα της Euroleague, εύστοχος απ’ τη περιφέρεια παρουσιάζοντας συν τοις άλλοις μια ικανότητα που δεν την είχαμε υπόψιν οι περισσότεροι. Πήγαινε εύκολα στη γραμμή των βολών προσφέροντας έτσι κάποιες επιπλέον λύσεις στην επίθεση. Στην πορεία, μετά τα μέσα του πρώτου γύρου της Euroleague άρχισε να μειώνεται ο χρόνος συμμετοχής του μη μπορώντας να βρει ρυθμό. Η ομάδα βελτιωνόταν συνεχώς, η άμυνα και ο αιφνιδιασμός αποτελούσαν τις βασικές αρχές της και ο Γκέτσε όντας μαύρη τρύπα πίσω δεν μπορούσε να βοηθήσει. Στο πρωτάθλημα ήταν καλός όπως είναι φυσικό κάνοντας κάποια εξαιρετικά παιχνίδια μέσα στον Ιανουάριο.


Στο top16 ξεκίνησε πολύ καλά απέναντι στην ΤΣΣΚΑ αλλά η εμφάνιση του πήγε στράφι καθώς ο Ολυμπιακός υπέστη μια σχετικά εύκολη ήττα. Στα παιχνίδια με τους Τούρκους έβαλε κάποια σουτ απ’ έξω αλλά σε γενικές γραμμές ήταν μέτριος. Η άνοδος του Σλούκα ήταν ένας απ’ τους παράγοντες που είχε επιρρεάσει την απόδοση του Γκέτσε καθώς στο πρόσωπο του νεαρού Έλληνα ο Ντούντα βρήκε έναν καλύτερο οργανωτή, αμυντικό αλλά κι εφάμιλλο σουτέρ. Φτάνοντας στη σειρά με τη Σιένα κι ενώ έχει αρχίσει να δείχνει μια μικρή πτώση και στο πρωτάθλημα, ο ρόλος του περιορίζεται σε κάτι 5λεπτα απλά για να δίνει ανάσες στα υπόλοιπα γκαρντ της ομάδας. Η ομάδα κάνοντας τη μία υπέρβαση μετά την άλλη φτάνει στο Final4 και κατακτά την κούπα πανηγυρικά με τον Γκετσεβίτσιους να είναι απλός θεατής (έστω απ’ τον πάγκο) στον ημιτελικό με τη Μπαρτσελόνα αλλά και στον τελικό με την Τσσκα.


Στο επικό φινάλε της σεζόν δεν θα μπορούσε να μην βάλει το λιθαράκι του κι ο Γκέτσε. Στους τελικούς απέναντι στον Πάο και ειδικότερα στα ματς του Σεφ έβαλε κάποια πολύ μεγάλα σουτ που είτε σφράγισαν τη νίκη της ομάδας είτε την βοηθούσαν στην επίθεση σε κρίσιμα σημεία.

Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα που λέει κι ο γνωστός αοιδός.Μένει ή φεύγει?Απίστευτος σουτέρ με το γρηγορότερο ίσως release στην Εύρωπη αλλά και τρανταχτές αδυναμίες στην άμυνα καθώς δεν τον βοηθούν ιδιαίτερα τα αθλητικά του προσόντα.Μετά τους τελικούς δήλωσε ότι θα δουλέψει το καλοκαίρι για να βελτιώσει το κορμί του: "Πάω στη Λιθουανία με τη σκέψη ότι θα γυρίσω στην Ελλάδα. Πρώτο μέλημά μου είναι να ξεκουραστώ, να φορτώσω μπαταρίες. Στη συνέχεια, θα προσλάβω έναν προσωπικό γυμναστή προκειμένου να βελτιωθώ και σε φυσική κατάσταση και να δυναμώσω, αλλά και να δουλέψω στοιχεία μου που χρειάζονται βελτίωση. Η επόμενη χρονιά θα είναι πιο εύκολη για μένα γιατί έχω καταλάβει τι θέλουν τόσο οι άνθρωποι του Ολυμπιακού όσο και ο προπονητής από μένα. Ξέρω ότι μπορώ να προσφέρω κι άλλα. Έχω εμπιστοσύνη στον εαυτό μου και στις ικανότητές μου. Του χρόνου θα δείξω ακόμα περισσότερα στοιχεία των δυνατοτήτων μου".
Εφόσον δεν αποτελεί μαύρη τρύπα αμυντικά, σε μια ομάδα που τσακίζει κόκαλα με την άμυνα της, εννοείται πως μένει!

Τα στατιστικά του Martynas Gecevicius σε Ελλάδα και Ευρώπη




...από τον duncan21